zondag 13 januari 2013

Tilda Engel Borduursel

Gisteravond en vanmiddag eventjes een Engeltje van Tilda geborduurd. Het orgineel was in rode tinten geborduurd maar ik vondt het leuk om mijn eigen kleur eraan te geven. Dit past beter bij de slaapkamer waar deze komt te hangen. Het inkleuren heb ik heel voorzichtig met waxkrijtjes gedaan.
Ik vindt het resultaat mooi geworden en deze week ga ik er een lijst voor kopen bij de Action of Xenos!


Hieronder de orginele afbeelding van het Tilda engeltje

3 opmerkingen:

jeanet zei

Hoi Hendrika, wat een leuke blog hou jij bij!
En die lalalalaloepsie muts vind ik hélémáál het einde! Mooie dochters heb je! Ik ga je zeker volgen! Groetjes van un andere lieuwwadder die bijna in Darp (Drenthe)woont! Jeanet Vink- Smoek

zonnekindpop zei

Dank je Jeanet. Veel plezier met bloggen en in Drente!

paula zei

hoi
ik kan je mail adres niet vinden hier dus doe ik het maar even zo
Henkie is vorig jaar in Anna Pauwlona rond deze tijd gevonden
Henkie heeft nierproblemen
Hij is bang voor mannen
Maar hij is zo een schat zelfs ,nu hij hier een half jaar is gaat hij ook bij mijn man zitten zelfs
Van mannen bezoek moet hij niets hebben dat rent hij naar zolder en komt pas als het bezoek weg is
Wat vervelend dat jullie kater weg is lijkt me verschrikkelijk
Maar als dit jullie kater is dat heeft hij het hier heeeeel goed hoor ,hoop dat hij nog een paar jaar bij ons blijft hij mag omdat hij zo bang is niet naar buiten
groetjes Paula