dinsdag 29 januari 2013

Blik op tafel

Al enige tijd verzamel ik heel wat freubelspulletjes bij elkaar. En de sport is: Zo goedkoop mogelijk. Ik struin elke week wel bij de Xenos, Action en de Euroland af voor leuke freubelspulletjes. Nu was ik vandaag in het filiaal van Kruidvat waar mijn oog viel op een schap met stofjes,vilt,garens,biesband ed. En ook nog hele leuke lieve kleurtjes. Ik kon dit niet laten liggen.
Ik ga nog even heel goed bedenken wat ik er mee ga maken. Mischien wel leuke doosjes of van die mdf letters van Xenos bekleden en versieren.

 Hieronder in Britse style, gekocht bij Boekenvoordeel, Ik ben  gek op de Union Jack!


 Hier een fleurige mix van lint, kant en buttons gekocht bij Action en Kruidvat


En voor de aankomende Huldiging van onze nieuwe Koning mag een mengelmoesje van Rood Wit Blauw en Oranje niet ontbreken natuurlijk. Gekocht bij  Xenos en Boekenvoordeel.

Bij de pakketjes vilt van Xenos zit ook een kleur met gestanste hartjes en bloemen bij. Deze even overtrekken op karton zodat je altijd een leuk sjabloon hebt voor de volgende keer. 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk leuk leuk nu maar lekker fröbelen :) Groetjes Janny

Altyd Wolkom zei

Zo verleidelijk al die leuke spulletjes. Veel knutselplezier.

Unknown zei

wat een geweldig leuke dingen heb je gevonden!