maandag 28 januari 2013

It giet oan, Nederland krijgt een Koning!

Het is zover Nederland krijgt een Koning!
Nou ben ik niet zo koningsgezind maar ik ben er wel blij mee. Ik gun Koningin Beatrix een fijn nieuw rustig leven toe. Het is haar gegunt. Ik ben heel benieuwd hoe Koning Willem Alexander het als koning zal doen.
Voor de Freubelaars onder ons, dus tijd om voor de Koningsweek leuke feestvlaggetjes of andere leuke items voor dat feest te maken. Ik zelf heb al een hele mooie Koninginne dag Fee gemaakt die ik ook gebruik met het WK of EK voetballen met vlaggetjes enz.
Ik zet mijn Fee nu al vast even op dit blog als Ode aan de toespraak van vanavond van onze lieve Koningin.

Hier een kroontje om te haken en nog veel meer leuke freubels voor de Koningskroning. Op http://freubelweb.blogspot.nl/search/label/Koninginnedag
Op mijn pinterest site heb ik een bord Qeeunsday/koninginnedag staan met allemaal leuke freubels om na te maken! 


Geen opmerkingen: