donderdag 28 februari 2013

Give away gewonnen van Janny

Nou ik val dit jaar wel in Give away prijzen zeg . Gisteren heeft Janny ( eigenlijk haar vriend ) van het blog http://creatiefmetmij.blogspot.nl/ mijn naam uit de vele deelnemers gevist.
Ik openende vanmiddag haar blog om even te kijken of ze een nieuw bericht op haar blog had staan en ja hoor wat las ik: Give Away winaar is Zonnekindpop.
Ik sprong weer een gat in de lucht natuurlijk. Zo leuk. Heel stiekem was ik al weer vergeten dat ik hieraan had meegedaan hahah, dus dubbel blij!


5 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliessssssssssssssssssss kei leuk voor je

lieve groet jenneke

Maria Glazacheva zei

FELISITATION POUR LE GAGNIANT!! :0)

Bonne semaine!!

xxx Maria xxx

Lavendel en Papaver zei

Gefeliciteerd! Mooie prijs.
Wat een leuke Elfstedentocht-spulletjes staan er op je blog. En die Tilda-engel, mooi hoor!
Groetjes, Ciska & Nathaly

Aan de HAAK geslagen.... zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aan de HAAK geslagen.... zei

Wat leuk! Gefeliciteerd.
Kan je mooi al je baksels uit de oven halen zonder je handen te branden