woensdag 13 februari 2013

Valentine

Voor Valentine heeft mijn dochter met haar eigen geld een houten hart gekocht bij de Action en heeft ze er ook nog lekkere hart chocolaatjes bij gedaan. Dit hart heeft ze vanmiddag rood geverft en opgepimpt met bloemetjes en kant.  Deze is voor BBF Lisa. Daar speelt ze veel mee.
Zo lief van mijn dochter dat ze haar beste vriendin op Valentine een kadootje geeft en ook nog leuk zelf gemaakt.

Maar ook ik en mijn andere dochter van 7 jaar hebben doosjes gepimpt. Die roze met al die roosjes heeft dochter van 7 jaar  geverft en gepimpt. Creatief bezig zijn breng ik ze met de paplepel bij!! 


3 opmerkingen:

Anoniem zei

het ziet er ook allemaal prachtig uit

enne wat lief zo een valentijns kado

lieve groet jenneke

Unknown zei

Wat lief van je dochter! En erg mooi gemaakt, creatief hoor :)

Smieke zei

Wat heb je creatieve dochters! Leuk hoor! Leuk je als volger van mijn blog tegen te komen. Ik ga jou ook volgen hoor!