vrijdag 15 maart 2013

Corujinha, Uiltje maken PDF Bestand

Op het blog van http://ericacatarina.blogspot.nl kan je een leuk PDF bestand downloaden. Het is een soort boekje met patroontje van de uil en  erin en uitleg met foto ( wel in het spaans maar met de fotos maak je er wel wat van). Ik volg dit blog en toen ik dat lieve uiltje zag werd ik meteen verliefd.
Ik heb laatst stofjes bij het Kruidvat gekocht en ook wat Tilda stofjes gekocht en ik ga binnekort met dit Uiltje aan de slag. Mijn kinderen vinden ze ook zo lief, dus bestemming voor het uiltje heb ik al!
Op het blog staat aan de rechterzijde een foto van het uiltje en als je dus daarop  klikt kan je het dus downloaden.
Overigens heb ik al heel wat PDFjes verzameld en heb ze geprint en heb ze in van die A4hoesjes met gaatjes gedaan en heb nu zo een hele mooi map( de zoveelste!!!)  vol patronen.

Ik wens de blogvolgers een Fijn weekend en ik hoop op wat mooier weer.
Groetjes ut Ljouwert Hendrika


Hieronder zie je de afbeelding wat je op die blog moet aanklikken voor het downloaden.

 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh deze zijn mooi/lief!!! Die wil ik oookkkkk hihi. Fijn weekend, groetjes

Aan de HAAK geslagen.... zei

Die zijn inderdaad schattig.
Ik krijg er een zomer gevoel van.