donderdag 20 november 2014

Van alles gehaakt.

Sorry!
 Heb al een tijd niet geblogd! Door vele bezigheden ben ik niet aan bloggen toe gekomen. Wel zit ik veel op Facebook! Mischien daar maar een blogpagina openen ofzo.
Maar ik heb wel veel gehaakt dit afgelopen jaar. Ik was ook begonnen met de Cal2014 maar daar had ik wat pech mee . Ik had voor de dekens die bestemd waren voor mijn dochters niet genoeg garen en er was niet meer het zelfde garen bij te krijgen. Dus ik ben daar mee gestrand! En de deken die ik voor mezelf voor op de bank wilde haken is blijven liggen.
Er deden zich wat andere haakprojekten voor waar ik wat sneller mee klaar was . Hierbij de foto's!
Ik weet niet of ik in 2015 nog wel ga bloggen. Het meeste wat ik maak zet ik op mijn eigen Facebook of op de diverse Haakfacebooken waar ik lid van ben, waar ook vele blogvolgers lid van zijn geloof ik! Dus de haaksels worden dan al op die manier bewonderd en geliked!!









Geen opmerkingen: