zondag 5 januari 2014

Crochet along 2014 en Sjaal gehaakt

Via de Facebook van Dutch Crochet ,a granny a day  ben ik begonnen met de Crochet a long 2014. We haken dus iedere week een aantal toeren en aan het eind van de rit hebben we een mooi dekentje voor op de bank of als sprei voor op het bed.
Ik had nog het pakketje die ik eens bij Kruidvat had gekocht en wist meteen dat ik die kleuren wilde gebruiken.
Ik heb rondom de feestdagen niet stil gezeten met haken hoor! Ik heb namelijk nog 2 leuke sjaals gehaakt. Een met een Granny blok en de andere een puntsjaal met de granny steek.

Ik probeer dit jaar nu iedere week de vordering van de deken hier op mijn blog te schrijven.






1 opmerking:

Anoniem zei

woww wat een gave sjaals enne succes met je deken hoor ik doe er niet aan mee hihi xxx nog de beste wensen voor 2014